موضوع پادکست آموزش : طراحی شخصیت برند در بازار های مد و لاکچری که توسط استاد شیوا شمشیردار ارائه شده است. این محتوای آموزشی توسط تیم تولید محتوای اتاق فکر ماهان تهیه و تولید شده است .
آیا نگاه برند به مسئولیت اجتماعی ضرورت است یا اجبار؟
چگونه نوآوری داده محور منجر به توسعه کسب و کارهای الکترونیکی می شود؟
آیا در مورد مدیاهای جدید چیزی می دانید
چگونگی ایجاد ساختار رسانه ای و داشتن یک تریبون مطبوعاتی برای سازمان
آیا برای برندمان هویت بصری تعریف کرده ایم
کاربرد اصول روانشناسی در طراحی خدمات
تفاوت نرخ تبدیل ارزها و چالش جایگاه سازی برای برندهای جهانی و بین المللی در کشورهای جهان سوم
ارزش ویژه برند ( از دیدگاه مشتریان )
هویت بصری برند
اختلاط برند و محصول و تفکیک آن
بررسی نقش روانی برند
چرا باید هر چیزی را و هر کجا تبلیغ نکنیم؟
استراتژی طراحی عناصر هویت بصری برند
طراحی شخصیت برند در بازار های مد و لاکچری
ارتباط بین آژانس برندسازی و مشتری
طراحی هویت برند و مدل های مرتبط
معماری برند
شش محرک ضمیر ناخودآگاه در تبلیغات
ریبرندینگ، ضرورت ها، بایدها و نبایدها
نقد بصری تبلیغات
نقش کهن الگوها در تبلیغات برند
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید اضافه شد
سلام این اولین ویدیویی بود که از اپلیکیشن حرفهپلاس دیدم. ممنونم