انقلاب انتخاب و بازاریابی معکوس (بازاریابی بر مبنای توجه و جذب)

انقلاب انتخاب و بازاریابی معکوس (بازاریابی بر مبنای توجه و جذب)
  • انقلاب انتخاب و بازاریابی معکوس (بازاریابی بر مبنای توجه و جذب)
    انقلاب انتخاب و بازاریابی معکوس (بازاریابی بر مبنای توجه و جذب)

 

انقلاب انتخاب و بازاریابی معکوس (بازاریابی بر مبنای توجه و جذب)

 

موضوع انقلاب انتخاب و بازاریابی معکوس - بازاریابی بر مبنای توجه و جذب  توسط جناب آقای دکتر احمد روستا در همایش اجلاس مدیران و رهبران کسب و کار در اسفند 97 توسط هلدینگ آموزشی، پژوهشی و مشاوره ای ماهان ارائه شده است.

از شما دعوت به دیدن این محتوای ممتاز می کنیم.


رایگان
نظرات شما
  1. در حرفه من که مشاوره در خصوص ارتباطات، برندینگ و تبلیغات است. با توجه به اینکه اساسا فضای ذهنی بازار کشور ما با این مفاهیم در مقایسه با دیگر مفاهیم حوزه کسب و کار خیلی آشنا نیست، بازاریابی معکوس اولویت اول است تا مشتری قبل از انتخاب مشاور و روش عملکردش، دید واقعی تری نسبت به آنچه به دست میاره داشته باشه.

  2. بازاریابی معکوس رو در فضای دیجیتال عملا می بینیم. برای مثال ابزار سئو در دیجیتال مارکتینگ مصداق همین مدل بازاریابی هست. ما در موتورهای جستجو در واقع به مخاطب ها میگیم که بیان و سایت ما رو ببینن و انتخاب کنن. در صنعت آموزش بازاریابی معکوس در بخش ارائه خدمات خیلی موثر هست. چرا که بهترین و مناسب ترین افراد جذب مجموعه میشن.

جهت ثبت نظر و رأی باید وارد حساب کاربری خود شوید . ورود به حساب کاربری

مطالب مرتبط