معرفی درس و سیلابس ها
جهت خرید دوره روی لینک زیر کلیک نمایید .
خرید دوره
ارتباطات یکپارچه بازاریابی یا IMC به معنای هماهنگ کردن همهی عناصر بازاریابی از قبیل تبلیغات، روابط عمومی، ترویج فروش، فروش شخصی و شبکه های اجتماعی با یکدیگر است به گونه ای که با یکدیگر هم سو باشند.
این درس توسط میثم شفیعی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است.
سوالات تبلیغات یکپارچه بازاریابی IMC
|
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
|
جهت ثبت تمرین باید پکیج را خریداری نمایید
خرید پکیج
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج