بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing)، مجموعه تمام فعالیتهای بازاریابی است که یک شرکت از طریق رسانههای دیجیتال برای ارتباط با مشتریان خود در بستر اینترنت انجام میدهد. در دوره کارشناس دیجیتال مارکتینگ حرفه پلاس میآموزید که چگونه با استفاده از سئو، شبکههای اجتماعی، بازاریابی محتوایی، ایمیل مارکتینگ و ابزارهای تحلیل، برند خود را تقویت کنید و محصولات و خدمات خود را در فضای آنلاین به فروش برسانید.
از جمله مهمترین ویژگیهای دوره کارشناس دیجیتال مارکتینگ میتوان به آشنایی با تکنیکهای نوین دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی محتوایی، مدیریت شبکههای اجتماعی، سئو و تبلیغات دیجیتال اشاره کرد. دانشپذیران با گذراندن این دوره ضمن دستیابی به موقعیتهای شغلی حرفهای و مناسب، دانش و مهارت خود را در خصوص دیجیتال مارکتینگ ارتقا میدهند.
در دوره کارشناس دیجیتال مارکتینگ حرفه پلاس چه آموزشهایی خواهید دید
تکنیکهای بهروز دیجیتال مارکتینگ
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ
بازاریابی محتوایی (Content Marketing) و روشهای آن
مدیریت شبکههای اجتماعی
سئو یا بهینهسازی برای موتورهای جستجو
تبلیغات در فضای آنلاین
پس از گذراندن دوره کارشناس دیجیتال مارکتینگ حرفه پلاس میتوانید:
دانش و مهارتهای خود را در حوزه دیجیتال مارکتینگ توسعه دهید.
به موقعیتهای شغلی حرفهای و مناسب دست یابید.
دانش خود را در دیجیتال مارکتینگ بهروزرسانی کنید.
نمونه ویدئوهای آموزشی دوره کارشناس دیجیتال مارکتینگ
نمونه گواهینامه حرفه پلاس