با سلام و خسته نباشید بنده اموزشگاه زبان دارم و با توجه به فرمایشات استاد الان توو دوران سوشل مارکتینگ هستیم. که مهترین استراتژیش میشه نحوه ارتباط با مشتری و وفادار کردن اون، الان برای وفادار کردن مشتری ما از چه تکنیکی توو اموزشگاه زبان می تونیم استفاده می کنیم. پاسخ : سلام و احترام ایجاد محتوای مفید برای کاربران بعنوان مرجعی در زمینه کاری تان باعث می شود مشتریان بیشتر به شما اعتماد کنند و برای مسایل مختلف به شبکه مجازی و سایت شما مراجعه نمایند. در مرحله بعدی تولید محتوای تعاملی را در دستور کار قرار دهید.پست هایی که مخاطبان را به واکنش وادار می کند.این واکنش میتواند از جنس لایک کردن،کامنت گذاشتن،ارسال برای دوستان و... باشد. این ها نمونه هایی از کارهایی ست که میتوان در شبکه اجتماعی برای ایجاد ارتباط عمیق تر انجام داد.
با سلام و خسته نباشید بنده اموزشگاه زبان دارم و با توجه به فرمایشات استاد الان توو دوران سوشل مارکتینگ هستیم. که مهترین استراتژیش میشه نحوه ارتباط با مشتری و وفادار کردن اون، الان برای وفادار کردن مشتری ما از چه تکنیکی توو اموزشگاه زبان می تونیم استفاده می کنیم. پاسخ : سلام و احترام ایجاد محتوای مفید برای کاربران بعنوان مرجعی در زمینه کاری تان باعث می شود مشتریان بیشتر به شما اعتماد کنند و برای مسایل مختلف به شبکه مجازی و سایت شما مراجعه نمایند. در مرحله بعدی تولید محتوای تعاملی را در دستور کار قرار دهید.پست هایی که مخاطبان را به واکنش وادار می کند.این واکنش میتواند از جنس لایک کردن،کامنت گذاشتن،ارسال برای دوستان و... باشد. این ها نمونه هایی از کارهایی ست که میتوان در شبکه اجتماعی برای ایجاد ارتباط عمیق تر انجام داد.
سلام با توجه به نبود اطلاعات دقیق تقاضا برای یک محصول مثل یک سطح کیفیت روغن خودرو چگونه اندازه گیری میشود؟ پاسخ : با سلام لطفا سوال خود را به طور واضح تر بیان کنید.