در این درس شما ابتدا تعاریف اصول جهانی فروش و متقاعد سازی را می آموزید سپس با اهمیت زمان در ارائه،نقش و نیاز مشتری در فروش حرفه ای، ویژگی ها و مهارت های فروشننده حرفه ای وتاثیر برند در فروش اشنا خواهید شد و در نهایت نقش و عملکرد و ویژگی های محصول در فروش و تاثیر قیمت بر فروش و توجیه قیمت را خواهید آموخت.
این درس توسط وحید خدری کیا از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است.
با عرض درود و ا دب جزوه ی این قسمت باز نمیشود خطا میدهد