فایل های اصول بازاریابی

مارکتینگ چیست ؟ play

مارکتینگ چیست ؟

00:03:12
نقش مارکتینگ در سازمان play

نقش مارکتینگ در سازمان

00:15:25
تفاوت مارکتینگ و فروش play

تفاوت مارکتینگ و فروش

00:13:03
عصرهای مارکتینگ play

عصرهای مارکتینگ

00:41:01
مولفه زیربنای مارکتینگ play

مولفه زیربنای مارکتینگ

00:22:45
فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان play

فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان

00:52:10
STP play

STP

00:12:09
آمیخته بازاریابی play

آمیخته بازاریابی

00:17:55
خرید دوره
جهت خرید دوره روی لینک زیر کلیک نمایید .

خرید دوره

 در این درس شما ابتدا با مفهوم مارکتینگ آشنا می شوید سپس به بررسی تفاوت مارکتینگ و فروش می پردازیم  در ادامه به بررسی عصر های مارکتینگ و مولفه زیربنای مارکتینگ می پردازیم و در نهایت فرآیند اجرایی مارکتینگ در سازمان را فرا می گیرید.

این درس توسط احمد نظری مهرابی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است. 

  1. سلام و وقت بخیر ویدئو ها برای بنده به سختی play میشه آیا مشکل از بارگذاری هست ؟

    پاسخ : سلام وقت بخیر مشکل پخش ویدیو ها در حال حاضر برطرف شده است.
  2. در قسمت اهداف مارکتینگ یکی از مولفه ها حذف رقیب یا گرفتن سهم از رقیب مستقیم بیان شد.این فقط سرفصله روشها ش رو لطفا توضیح بدید.و در قسمت 5f برای تهدید نیروی تازه وارد چه راهکاری پیشنهاد میکنید؟

    پاسخ : سلام دانش پذیر گرامی لطفا به درس استراتژی های بازاریابی و فروش مراجعه نمایید
  3. سلام وقت بخیر با توجه به توضیحاتی که در عصرهای مارکتینگ فرمودید، سایت ساز (ساخت سایت توسط کاربر بدون دانش فنی) در چه عصری قرار میگیره؟

    پاسخ : سلام همراه گرامی وقت شما هم بخیر طبیعتا تمامی فعالیت هایی که ارتباط مستقیم با مخاطب داشته باشند و بتوانند در لحظه از مخاطب بازخورد بگیرند در عصر سوشیال(اجتماعی) قرار می گیرند
سوال بپرسید
آزمون درس اصول مارکتینگ
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج