فایل های اصول بازاریابی

مارکتینگ چیست ؟ play

مارکتینگ چیست ؟

00:03:13
نقش مارکتینگ در سازمان play

نقش مارکتینگ در سازمان

00:15:25
تفاوت مارکتینگ و فروش play

تفاوت مارکتینگ و فروش

00:13:03
عصرهای مارکتینگ play

عصرهای مارکتینگ

00:41:01
مولفه زیربنای مارکتینگ play

مولفه زیربنای مارکتینگ

00:22:45
فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان play

فرایند اجرایی مارکتینگ در سازمان

00:52:10
stp play

stp

00:12:09
آمیخته بازاریابی play

آمیخته بازاریابی

00:12:09
خرید دوره
جهت خرید دوره روی لینک زیر کلیک نمایید .

خرید دوره

 در این درس شما ابتدا با مفهوم مارکتینگ آشنا می شوید سپس به بررسی تفاوت مارکتینگ و فروش می پردازیم  در ادامه به بررسی عصر های مارکتینگ و مولفه زیربنای مارکتینگ می پردازیم و در نهایت فرآیند اجرایی مارکتینگ در سازمان را فرا می گیرید.

این درس توسط احمد نظری مهرابی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است.

 
  1. سلام ، برای انجام دادن تمرین متن تمرین رو از کجا باید انجام بدم ؟ ممنون میشم راهنماایی بفرمائید

    پاسخ : با سلام وقتتونبخیر با توجه به به محتوای دیده شده کلاس و دوره باید تمرین را انجام دهید.
  2. سلام منظوراز تمرین چیست یعنی باید چیکار کرد؟

    پاسخ : سلام تمرین به صورت کاربردی ارائه شده و شما با توجه به متن تمرین آن را انجام دهید. اگر سوالی دارید لطفا با جزئیات بیشتر بفرماید
سوال بپرسید
آزمون درس اصول مارکتینگ
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج