ضرورت پرداختن به مشتریان
00:25:34
بخش بندی مشتریان
00:26:50
جهت خرید دوره روی لینک زیر کلیک نمایید .
خرید دوره
در این درس شما ابتدا با مفهوم CRM و مشتری مداری آشنا می شوید سپس اصول CRM و اجزای موفق آن را می آموزید در ادامه با مدل RFM، فن آوری های CRM و فرآیندهای اجرایی، مشتریان و نحوه برخورد با آن ها و مشتریان شاکی آشنا می شوید.
این درس توسط نوید ملایی از اساتید مدرسه کسب و کار ماهان در فضای استودیویی و با فیلم برداری و تدوین حرفه ای ارائه شده است.
سوالات مدیریت ارتباط با مشتری
|
جهت استفاده از این امکان باید پکیج را خریداری نمایید .
|
جهت ثبت تمرین باید پکیج را خریداری نمایید
خرید پکیج
جهت مشاهده جزوات باید پکیج را خریداری نمایید .خرید پکیج
جهت شرکت در فرم نظرسنجی استاد باید ابتدا محصول را خریداری کرده باشید و وارد حساب کاربری خود شوید .خرید پکیج