با سلام ... اقای دکتر هاشمی سوالی در مورد استراتژی ماهان در جلسه مدیران در اجلاس مطرح کردن از نظر اینجانب که دانشجوی ماهان در کد ۱۸۴ بوده ام می توان به چند نکته اشاره نمود ... ۱. بازار هدف مشخص : یکی از برتری های ماهان نسبت به رقبای خود .. گلچین کردن افرادی با سابقه مدیرت در حوزه کسب و کار است که اجازه ورود به کلاسها را دارند .. با تکیه به این دیدگاه افرادی در سطح های یکسان در کلاس ها کنار هم می نشینند که امیدوارم هدف دستیابی به ثروت بیشتر این بازار هدف را تغییر ندهد تا سطح کلاسها هم تغییر نکند. ۲. سیاست انگیزشی : وقتی وارد ماهان می شوید با دیدگاههای مختلفی اشنا می شوید که شما را تحریک به ادامه می کند و هر لحظه از ماهان انتظار یک تغییر را خواهید داشت .مثلا اول mba و پس از ان رهبری حرفه ای و بعد از مدیریت عاملی حرفه ای ..شاید این گروه از اموزشها دروس مشترکی در هم دارند ولی با تبلیغ و ایجاد انگیزه افراد را مجاب به ادامه با ماهان می نماید. ۳. کارمندان مجموعه : که به ظاهرا اموزش دیده هستن در خصوص رفتار با مشتری ۴. بحث های انگیزشی : مثل دیدن فیلم .. برگزاری اتاق فکر ..و برگزاری سمینارهای دیگر با تشکر 0 0
با سلام استراتژی ماهان: ارزیابی رقبا و اتخاذ استراتژی رقابتی مناسب برای مقابله با رقبا و مدیریت زمان را بدرستی انجام داده و استراتژی هایی جهت ارتباط با مشتریان داشته تا پاسخگوی نیاز مشتریانش باشد. 0 0
تمایز های ماهان ، نو آوری و به روز بودن رو میتونم عنوان کنم، ماهان که در بازار در زمینه کارشناسی ارشد برند معروفی بود با تبدیل بازار خود تونست همچنان با اقتدار جلو بره و مدرسه کسب و کار خود رو با بهترین حالت جلو برد تا جایی که الان بدون رقیب میدرخشد. 0 0
استراتژی تمایز و رهبری بازار دلیل: ایجاد خدماتی متفاوت و جذاب با نگرش به کاربردی بودن آموزشها به جای تئوری بودن محض ایجاد خط مشی و vision برای سایر رقبا با عملکرد خود 0 0