در این پادکست آموزشی نکات مفید و متنوعی در رابطه با موضوع اختلاط برند و محصول و تفکیک آن توسط استاد دیاکو نوروزی ارائه شده است. محتوای آموزش اختلاط برند و محصول و تفکیک آن توسط تیم تولید محتوای اتاق فکر ماهان تهیه و تولید شده است.
آیا نگاه برند به مسئولیت اجتماعی ضرورت است یا اجبار؟
چگونه نوآوری داده محور منجر به توسعه کسب و کارهای الکترونیکی می شود؟
آیا در مورد مدیاهای جدید چیزی می دانید
چگونگی ایجاد ساختار رسانه ای و داشتن یک تریبون مطبوعاتی برای سازمان
آیا برای برندمان هویت بصری تعریف کرده ایم
کاربرد اصول روانشناسی در طراحی خدمات
تفاوت نرخ تبدیل ارزها و چالش جایگاه سازی برای برندهای جهانی و بین المللی در کشورهای جهان سوم
ارزش ویژه برند ( از دیدگاه مشتریان )
هویت بصری برند
اختلاط برند و محصول و تفکیک آن
بررسی نقش روانی برند
چرا باید هر چیزی را و هر کجا تبلیغ نکنیم؟
استراتژی طراحی عناصر هویت بصری برند
طراحی شخصیت برند در بازار های مد و لاکچری
ارتباط بین آژانس برندسازی و مشتری
طراحی هویت برند و مدل های مرتبط
معماری برند
شش محرک ضمیر ناخودآگاه در تبلیغات
ریبرندینگ، ضرورت ها، بایدها و نبایدها
نقد بصری تبلیغات
نقش کهن الگوها در تبلیغات برند
محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید اضافه شد